söndag 17 februari 2008

städ och bullbak


...i morse när jag klev upp så började jag städa ,dammsuga och dammtorka lite.
och nu har jag precis tagit ut sista bullplåten från ugnen.jag har gjort kanelbullar igen...haha. det är stor åtgång på bullar här.
ajaj ,har så mycket värk nu blir det att ta det lugnt resten av dagen. de andra är borta idag.(roger och lilleman är och fiskar och anton for bort.)det är med andra ord lugna gatan här så jag ska passa på att läsa och se tv .
kameran tog dem med sig så jag kan inte fotografera min bullar ,men dem ser ut som dem förra gjorde och dem blev goda..haha.sen i eftermiddag blir det att laga mat (har än inte hittat på vad det blir för nått).men först ska jag slappa.orkar inte skriva något mer nu .kommer tebax sen /ha det gott /kram

1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

Tjena lilla bullfia, ser att du vart ute o fiskat de om nåt är väl avkopplande. Så fina bilder du har tagit! Vi ska srtax åka på revyn, ska bli skoj!
Kram Ulla-Bella