tisdag 26 februari 2008

shopping


ja nu har jag varit på nya gallerian i piteå. jag och lillasyster var i väg .
shoppa och shoppa ...det var tanken men jag hittade inget, kan nog bero på att jag inte var riktigt på shoppinghumör .lillasyster däremot hon hittade mer att shoppa.
jag föredrar luleå att shoppa i....haha.
det bästa med dagen var att käka lunch ,en pizza och den var supergod.
när vi kom hem till älvsbyn såg jag att det var vintermarknad på storgatan....haha.
jag hämtade oscar på fritte och vi gick förbi storgatan och det blev att shoppa där.
som vanligt var det pojkarna jag handlade till. en mössa åt dem var.
oscar blev nöjd så vi gick vidare till lillasyster och väntade där till roger kom för att hämta oss.
när roger fick höra att det var marknad och att där fanns" fiskegrejs" så kunde han inte förmå sig att strunta i marknaden...haha. vi gick en sväng med roger trots att vi var trötta både jag och oscar.han hittade pirkar och blev nöjd så vi kunde åka hem....haha.
hoppas det blir fint väder så vi får prova pirkarna till helgen.
nu har lilleman slocknat ,roger hämtar anton och tvn är i gång på tv4 (house). en bra serie det med men anna phil är flera gånger bättre...haha.
ingen kenovinst ikväll
morgonen var kall ...brr (-14).
dagens middag : roger stekte hamburgare till dem ,jag hade ju ätit en ordentlig lunch och var mätt vid middagstid...haha.
sov så gott /kram

Inga kommentarer: