lördag 16 februari 2008

lördagmorgon

ljuslykta(en födelsedagspresent)

min alla hjärtans dag present (miniros i kruka)
fredag, en fin vinterdag


..gomorron alla morgonpigga..haha.
vaknade strax efter 7 .värk har jag i nacke och det leder ut i armen (aldrig en dag utan värk..puh).
fortfarande förkyld,hade tänkt kurera mig i helgen och hoppas jag e frisk på måndag.
fort blir det en fiskeutflykt idag ,det skulle verkligen va kul.(om jag har nån ork).
vi har inte planerat att göra nå speciellt i helgen.jag skulle vilja baka.men jag måste nog städa i första hand...snyft inte speciellt kul jag städar ju varje dag.
i går kväll så gav keno ingen vinst.
kollat tradera (inte budat på nått).
ska dricka kaffekopp nr 2 återkommer senare /ha en bra dag /kram

1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

Vilken söt ljuslykta, o vacker blomma. Du skulle nog vila ordentligt i helgen så att du blir fri den förkylningen.Nu ska jag gå o kolla travet.
kram Ulla-Bella