söndag 24 februari 2008

söndag kväll

dagens middag :potatis/skinkgratäng
gräddade plättar medan jag väntade på gratängen i ugnen
trotsade det tråkiga vädret och var ute på en promenad
mycke snö tyckte lilleman


ikväll har jag varit på årsmöte astma och allergiföreningen. jag sitter som suppleant för första året.
skönt att va hemma nu ,har bäddat ner mig och skriver lite innan det är dax att sova..haha.
tidigare i dag har jag varit ute med lilleman ,vi gick en promenad efter vägen som var oplogad ...haha.då vi kom in ställde jag mig vid spisen för att fixa käk till min hungriga pojkar.
jag har oxå hunnit vila en hel del ,för jag har sovit så dåligt natten till idag p g a en massa värk. jag ser fram emot att få gå till sjukgymnasten på torsdag.
anton kom hem vid elva i förmiddag och det var verkligen gott att få hem honom,han var efterlängtad.
helgen har varit bra trots värk,mest bara varit hemma och vilat mycket.
har inte kollat kenot,förmodlingen ingen vinst,fick höra att det var dåliga nummer i kväll.
jag har vunnit 2 auktioner på tradera idag,kul ser fram emot att få hem det jag vunnit...haha.(kläder) det är alltid skoj med någe nytt.
tack anonym för dina kommentarer. vi syns snart. kram /ting

Inga kommentarer: