onsdag 20 februari 2008

en februaridag


jaha...då var man här åter.
onsdag ,nu har halva arbetsveckan gått. jag ser fram emot helgen (som jag alltid gör) haha.
idag har jag så förbaskat ont i min skadade hand mer än vanligt.
jag suckar och tänker att jag är van att ha värk,försöker att inte tänka på det.
dagens middag blev köttfärssås och bandspaghetti ,det är snabbt och enkelt att tillaga. och som vanligt gjort de nödvändiga sysslorna...haha.jag har hunnit vila en stund också.
pojkarna är ute och det är relativt tyst i huset .....
hmm..... jag hör ett välkänt ljud från köket....det kan inte va möjligt roger spolar i kranen ,han diskar nog det lilla som var odiskat....jippiii. jag slipper diska en till gång idag....haha.
klockan tickar och snart är det läggdax för llilleman och då ska jag passa på att ta det lugnt och se tv ,ladda upp batterierna för morgondagen.
ingen kenovinst idag
ingen drömvinst på lotto
det går inget vidare för mig med spel...haha.
men än ger jag inte upp drömmen om storkovan.
dagens väder ,några minusgrader på morgon under dagen varmare ,en fin februaridag.
ha en jättefin kväll alla ni och kom ihåg ,lämna gärna en kommentar.kram /ting

1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

Visst är det väl härligt väder, man börjar längta efter våren nu.
Hoppas ni har det bra och slut med flunsa ocg´h div. åkommor.
tjo flöjt
Ulla-Bella