tisdag 19 februari 2008

snuvig och trött


....idag känner mig mig som en snorunge....haha....är snorig och nyser så jag blir yr i huvve....haha.
väckarn började ringa 5 i morse och jag hade sån lust bara dra täcket över huvve och sova ett par timmar till.men jag tog mig ur sängen och gjorde mig redo för en arbetsdag.
jobbar 4 timmar,det är fort full dag.
for förbi till en kompis som jag inte varit till på ett par månader.drack en kopp kaffe och surrade en stund.när jag kom innanför dörren hemma gjorde jag upp eld i pannan och startade tvättmaskinen och lite andra nödvändiga sysslor innan jag la mig för att vila.
lilleman for till en kompis efter skolan och anton kom hem med sena bussen.jag hade ca 2 timmar egen tid att disponera.
tog fram och värmde upp tacopaj jag hade nedfryst.(jag ser till att laga mat och frysa ner ,bra att bara ta fram och värma om man inte kan hitta på nått att laga till middag) haha...
ska snart hämta hem lilleman, sen är det läggdax för han.
jag har spelat keno och väntar fortfarande på att vinna en större summa.
lycka till med keno L och du se till att va riktigt utvilad för det blir en tuff dag i morgon haha...
ha det gott /kramiz

Inga kommentarer: