lördag 2 februari 2008

fiske och korvgrillning






idag vaknade jag strax före 8 , men jag var slö och låg kvar ett tag...haha.när jag väl tog mig ur sängen så gjorde jag mig klar och fixade fika och korv för vår fiskeutflykt.
pojkarna var fort uppe och gjorde sig klara för dem ville ju oxå följa med.
sen åkte vi skoter ut till stället där vi brukar fiska.när vi kom dit mötte vi de vi tillbringade dagen på isen med.
vi hade verkligen tur med vädret det blev en trevlig dag ,trots att ingen av oss fick nån fisk. vi började pimpla sen gjorde vi upp eld för att värma oss .
vi grillade korv drack kaffe och fikade.hade det trevligt i väntan på att fisken skulle fastna på kroken ,men som sagt ingen fisk fastnade på nån krok.hoppas på bättre lycka nästa gång..haha.
vi åkte ner och handlade och köpte pizza det uppskattades av pojkarna som väntade hemma.
i kväll har vi spelat bingolotto och jag vann 100 kr på min lott...haha.måste oxå kolla om jag vunnit nåt på min lördagsgodispåse som jag köpt idag.nu har jag tänkt slappa .ha det gott /kram på er

Inga kommentarer: