torsdag 31 januari 2008

ingen bra dag

jag känner mig inte på bästa humör idag......
det blir inte gjort så mycket här hemma.
varför ska man bli straffad för att man är sjuk just precis så känns det för mig ,man är helt ointressant som anställd då man inte klarar av att jobba full tid.
det är skönt att vara hemma och bland de människor som uppskattar en fastän man är krasslig.
idag kan man säga att det varit myggfritt....haha.
jag har jobbat mina 4 timmar idag men jag har även hunnit med att ta långa promenader i kylan.
jag har lagat middag en av pojkarnas favoriträtter fiskpinnar mos och hollandiesås.
pojkarna sitter framför tvn och läxorna är gjorda.nu är det bara vila och ladda upp batterierna inför morgondagen.ha en bra kväll /kram

1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

Hallå där, tycker att det låter som att lilla bruden är lessen. Opp med humöret, tänk på att du är värdefull, och att du har mycke att vara glad för.
Kram Ulla-Bella