söndag 6 januari 2008

på besök



så var det söndag eftermiddag. jag och pojkarna är och hälsar på min mor och bröder.
i dag har jag inte gjort så mycket ,städat lite bara. ska åka hem då gubben kommer från sina föräldrar( han är där och får sin kalufs friserad).jag funderar på vad jag ska laga för middag idag....kommer väl på nåt sen då jag står hemma i mitt kök.här är det ett gäng med katter som springer kring benen och en hårklippare surrar(min bror friserar sin kalufs ,han oxå.)
känns ganska kallt ute idag ca -10 visar mätarn.jag skulle behöva ut och röra på mig ,det var ett par dagar sen.
i går kväll spelade vi bingolotto,jag vann ingen bil men dock en hundring.
snuttan löper ,så vi var och hämtade hem en gubbe åt hon, nu är det bara vänta och se om det kommer några ungar längre fram i vår.ha en skön söndag kram/ ting

5 kommentarer:

Guldkorn i min vardag! sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

vilken kaluffs klippte ni ha ha ha en bra dag

Guldkorn i min vardag! sa...

Hallå1
det var bara jag som tog bort min kommentar då jag upptäckte en massa stavfel. Så det ska bli tillökning hos er så småningom, då blir det livat med en massa små.
Seratt du gjort om din blogg väldigt bra.
Kram Ulla-Bella

Anonym sa...

har precis ny duschat o ser skidor såg du kalla idag vikken brud hsdde tänkt fiska idag men för kallt körde sönder bärgaren inatt tappa hela dollyn i vitberget hör av dej sen you now

Anonym sa...

roligt att se att du äntligen har fått riktiga vinter skor nu slipper du frysa när du pimplar tyckte synd om dig ifjol när du inte hadde nå skor nu kanske du har en changs att få en fisk ha ha