söndag 6 januari 2008

tidig söndagkväll

snuttans herr besök vilar lite

snuttan vilar ,kan va tröttsamt med herr besök



matlagning
dagens middag: lasagne med en grönsallad



så "nice" få en hel drös med kommentarer...haha .gubben friserade sin kalufs.min kalufs blir friserad en annan gång...haha . jag hör av mig till dig, hobby kungen...haha , nu får du ju lite semester från bärgarn , om man ser från den possitiva sidan.
då jag nu har varma skor, kan jag vara ute länge på isen och dra upp många stora fina firrar...haha. har återlämnat kattgubben ,få se om besöket gett resultat längre fram i vår...haha./kramiz

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej ting tänkte bara kolla om du ä vaken den här tiden kl ä 6 30 ska snart fara till jobbetskönt med lite snö det blir ljusare ute ha en bra dag

Guldkorn i min vardag! sa...

Hallå, kolla in på min blogg, jag har en utmaning till dig!
Kram Ulla-Bella