fredag 4 januari 2008

fredag,en slö dag här hemma

innan julsakerna åkte ut bjöd jag mitt främman på fika och tårta


nu är julsakerna borta



gomorron på er!
känner mig lite seg idag skulle nog inte lagt mig för att sova igen ,då jag hade tagit mig ur sängen tidigt i morse. i går kväll hade jag lite främman här och jag bjöd på tårta och fika. alltid lika trevligt ha främman. jag fick några presenter tack till mormor ,mamma och roger.
tack L för din fina kommentar den gjorde mig glad, kram på dig.
Nu är julsakerna väck och jag har tid att göra annat...puh.
Idag är det några minusgrader ute och det har kommit pyttelite snö ,som knappt syns. jag håller mig nog inomhus och gör lite nytta. ha en mysig fredag/kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hej igen ting äntligen helg om inte du kommer på jobbet snart kommer vi till dig ha ha ha en bra kväll ses snart