onsdag 9 januari 2008

en tidig morgon


...idag klev jag upp tidigt och skicka iväg anton till skolan ,gjorde upp eld i pannan som vanligt diskade undan och drack en kopp te.resten av förmiddagen har jag slöat och läst.lilleman har oxå slöat med mig ,även han har läst i en ny bok han fick i julklapp.
snart är det dags fixa nån lunch sen bara måste jag försöka ta en svängom med dammsugarn.
jag ger inte upp ,min hand ska bli bra så att jag kan hjälpa till att rensa din fisk,hobby the man....haha
.hoppas du får tid till att sova ut ordentligt,det behöver du verkligen.
fiska,det var ett bra tag sen jag gjorde,ser fram emot en "fiskardag"snart ,bara vädret är fint.
nu är det dax att göra de måsten jag har att uträtta denna dag ,ha det så gott /ting

1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

Tjena tingeling hur har du det fortfarande ont i handen, stackars dig!
Hoppas det snart blir bättre.
Kram Ulla-Bella