torsdag 17 januari 2008

nu är jag här


nu har jag krypit i säng med datorn i knät. jag har 2 surrhumlor bredvid mig och tvn är på.jag är ganska trött men vill ändå skriva några ord ikväll innan jag öppnar min bok...haha
.ikväll har vi köpt bil ,den är så fin och gubben är så superduper nöjd.jag är naturligtvis oxå nöjd.
i morgon är det fredag ,ska bli skönt med helg.vad vi ska hitta på att göra vet jag inte,förrutom att spela bingolotto lördagkväll...haha.kanske en fisketur ....
kollade kenot,tyvärr ingen vinst men snart kanske...
en kompis ska ha sin möhippa i helgen och jag hoppas att ni får en trevlig fest.
det är liten aktivitet i hjärnkontoret ikväll känner jag...haha.kan inte komma på någe mer att skriva ner här...sov så gott/ting

1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

Vilken kärra jag förstår att gubben din är stolt.
Kram Ulla-Bella