tisdag 15 januari 2008

tisdag


dag 2 på jobbet.jag tycker det är så kul att va tebax,trots värk.
vilket konstigt väder,i går kallt idag varmt och ishalka.hmmm.....vintrarna är inte som de brukar va helt enkelt.
sen jag kom hem har jag lagat mat ,tvättat kläder diskat och plockat ,ja de vanliga sysslorna.nu i kväll har jag vilat lite och gjort läxa med oscar.snart är det läggdax för oscar.jag ska oxå krypa ner i sängen tidigt och läsa min bok som jag började på i går kväll. boken är bra,jag får mig ett gott skratt då och då, medan jag läser.jag har spelat keno i kväll och vann hela 20 spänn..haha.
min kompis hade turen att pricka in en keno6 med kungen i går och vann hela 11.000 ,grattis till den vinsten.ska gå och fixa kvällsmat till mina pojkar .sov gott /kramiz

2 kommentarer:

Guldkorn i min vardag! sa...

Lyckosten din kompis som vunnit på keno,sånt man drömmer om!Ska nog lämna in en kenorad för om man inte spelar blir det ju inget.
Ha de!
Ulla-bella

CHIC-HANDSOME sa...

great week