torsdag 24 januari 2008

busväder


...då var jag tebax,trevligt.
i morse var det ett riktigt busväder,hade gärna legat kvar i sängen under täcket..haha.
jag steg upp i alla fall (kl 05.15) och gjorde mig redo för arbetsdagen.väckte lilleman och han gjorde sig klar så vi åkte hemifrån (kl 05.55).lämnade av honom på fritte och gav mig i väg på en morgonpromenad till jobbet.
efter jobbet var jag och fick akupunktur,sen var det dax att ta sig till bussen och åka hem.väl hemma lagade jag middag (ugnspannkaka) ,diskade undan ,startade tvättmaskinen..en bra kompis som används varje dag,skulle inte klara mig utan den kompisen en enda dag...haha.
nu ikväll har pojkarna varit ute(anton har skottat snö och oscar har lekt ) ,sen var det dags att komma in för att göra matteläxa innan det var dags att äta kvällsmat och lägga sig för oscar.
hoppas du haft en någorlunda lugn och bra dag L. som vanligt har jag värk men om jag bortser från det så har min dag varit okej.
nu ska jag ta fram min bok och läsa .ha en mysig kväll /tingeling

1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

Ja det har varit ett riktigt busväder med snö o åter snö. Hoppas vi får se solen i morron!
Kram Ulla-Bella