söndag 13 januari 2008

vinterdag


dagens middag:potatis och köttfärslimpa

vinterdag

pojkarna i garaget


.....nu sitter jag här igen.ser tv emellanåt.
ett nytt tv program på tv3 singing bee ,ett kul program man kan få sig ett gott skratt...haha.
idag fyller lillebror 21 ,grattis hoppas du haft en fin dag.
idag har jag bla. tvättat ,bakat och lagat mat.det har kommit mer snö under natten och pojkarna blev glad att se all snö då dem vaknade på morgon.
kör försiktigt med nybärgarn nu L . i morgon kommer tingeling tebax på jobbet....haha...
ha en toppen kväll allihop vinterkramar/ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting det var underbart att köra nyen det verkar vara mycke bärgning nu peter har farit till kvickjokk ikväll o leif ska fara imorrn till riksgränsen han får ta gammeln jag släpper inte nyen ha ha men han gick då med på det en bra dag idag vi körde in runt 10 000 idag tänk om man fick bara hälften av det men jag klagar inte fråga roger om han ä intresserad av nå fina fjärrljus ja ja jag vet va du vill ha ha ha får se