tisdag 22 januari 2008

tisdag....


....en dag närmare helg....haha.
lyssnade på vädret på tvn nyss ,huvva det ska bli kallare en kylig natt i natt...brrr. man har ju blivit bortskämd med värmen vi haft.på morgon visade mätarn på ett par minusgrader och blåsigt väder.jag åkte ner till byn med gubben ,han lämnade av mig och jag gick den sista biten till jobbet.
gubben har bilen varje dag så jag har inte så mycket att välja på ...haha.efter jobbet fördrev jag tid med att handla lite, i väntan på bussen.
väl hemma har jag lagat mat(chili o ris ) ,diskat och plockat,ja de vanliga sysslorna.efter det var det skönt att få lägga sig o vila.
klockan rusar i väg och snart är det dax för lilleman att krama kudden.jag ska ta och krypa ner i sängen tidigt ikväll.jag har haft oturen att ha dragit på mig en förkylning, hosta och ont i halsen
känner mig tom i bollen så jag avslutar med att säga ha det bäst./kram

Inga kommentarer: