tisdag 29 januari 2008

ännu en dag...


hmm.....så har det gått ännu en dag.
mycket av det jag uträttade i går har jag uträttat även idag...haha. ganska enformigt men det gör inte så mycket.jag har städat där jag vill städa ,"nice".min arbetsdag har varit helt okej. efter jobbet var jag till frissan och wow det är verkligen skönt att få bort lite nötta hårtoppar.
därifrån halvsprang jag för att hinna till bussen.
när jag kom hem tog jag fram en present jag köpt till lilleman,nya färgpennor och ritblock och vad glad han blev,han satte i gång att rita med en gång och jag ställde mig vid spisen och rörde i hop en chokladprickig sockerkaka (mums). sen värmde jag palt till middag (jag valde att vara lite slö idag).
det har varit lite av varje att göra ikväll, bla. läxläsning och tvätt.nu ska jag bara slappa och läsa min bok.ha det bäst/ting

1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

Herrjösses vad du ligger i, så himla duktig du är. Här går det i slowmotion just nu (lite förkyld), bra att ha nått att skylla på.De där syltrutorna såg smarriga ut. Hälsa alla!
Kram Ulla-Bella