söndag 27 januari 2008

matlagning o lässtund


brr.....kallt ute idag.det är en "innedag" idag.jag har lagat mat först en tacopizza(den var god) för en stund sen stekte jag grillkorv och kokade potatismos.har också hunnit med att tvätta och sånt. jag tog mig en stunds vila mitt på dan , har läst min bok och bara slappat.
ungarna är rastlösa av att vara inne dem behöver ut och röra på sig,men det är fortfarande ganska kallt.tänk va helgerna går fort,redan måndag i morgon.känns inte så upplyftande har inte kunnat hitta på nått skoj att göra i denna kyla.hoppas nästa helg blir varmare.
både jag och lilleman har ganska mycket hosta (men vi är ändå på benen)
anton är så inni vassen rastlös
roger mixtrar som vanligt
antal dagar att jobba innan nästa helg:5
ni får ha en trevlig söndag/kram

Inga kommentarer: