fredag 11 januari 2008

snöig dag


.....ja i dag kommer snön.vilket busväder.vi har varit till sunderbyn,stannade till i boden på hemvägen och drack kaffe hos ett par bekanta.
jag kommer att börja jobba måndag,ser faktiskt fram emot det .jag hoppas att jag orkar städa med min skadade hand nåja ,det lär ju visa sig efter nån dag.sitter framför tvn med datorn i knät, snart är det lets dance. jag är trött efter dagen så resten av kvällen blir lugn. jag har 2 nya filmer osedda här hemma så kan jag hålla ögonen öppna så kanske jag ser film senare.
gubben och pojkarna är ute och mixtrar i garaget,det är bara tvn som surrar.
har inte hittat någon ny bok ännu.i morgon ska jag ta mig tid till att hitta en, för nu känner jag mer läslust än jag gjort på länge.
om vädret är fint så kan det fort bli en fisketur i helgen,jag längtar verkligen efter att äta fisk, ugnsstekt röding det är inte dumt..haha.hoppas du fått sova gott L
nu ska jag se tv. ha det gott /kramiz

1 kommentar:

Anonym sa...

hej jag har sovit ut nu leif kommer inatt med en ny bärgare från stockholm annars är det lungt på byn hoppas ni trivs med eran nya bil