onsdag 23 januari 2008

sjukhusbesök och shopping




en kall dag


köpte nya blommor till mina nya krukor





det var kallt i morse...brr. vi hade tid på sjukhuset i piteå idag ,både jag och oscar så det var bara att ge sig i väg i kylan (-17).
efter sjukhusbesök , innan vi lämnade stan for vi och på några affärer och shoppade(det blev lite smått och gott)...haha.det gillar jag.
lilleman fick sin nya telefon idag (w610i sonyericsson) snacka om en supernöjd och glad kille...haha.
storebror låg hemma och sov medan vi var borta,han har börjat bli förkyld ,med ont i hals och huvudet.
när vi kom hem var vi hungriga och trötta ,så vi åt lite och sen slöade jag en stund.
jag har spelat keno och lotto i kväll,har glömt att se om jag vunnit, hoppas på vinst...haha.skulle sitta fint.nu har lilleman somnat,det är lugnt och tyst i huset.har tänkt läsa ett par sidor i min bok,jag hinner tyvärr inte läsa så mycket som jag skulle vilja,jag brukar ta mig tid att läsa en stund varje kväll.hoppas ni har en varm mysig hemma kväll hörs /kramiz

Inga kommentarer: