onsdag 9 januari 2008

klockan har hunnit bli 21.40

dagens middag:stuvade makaroner och köttbullar,anton tyckte det smakade gott


jag och oscar har spelat alfapet idag

....och nu är jag tebax...haha.nu har jag läst ut min bok ,400 spännande sidor.
måste ge mig ut och leta någon bra bok att köpa.
det passar bra att leta i morgon, då ska jag ner oppa bojn och göra lite ärrenden. jag får fördriva lite tid på min blogg ikväll och kanske se tv så blir inte saknaden efter en bra bok så stor..haha.
har någon några förslag på läsvärda böcker så skriv en kommentar vettja.
jag är världens bokmal...haha.jag har installerat min nya kamera och lagt in lite nya bilder ikväll.
sen tog jag mig en lagomt lång promenad ,det är verkligen varmt vinterväder ute i kväll.
nu har jag bäddat ner mig lilleman sover,anton ser tv i sitt rum ,gubben är någonstans i huset och jag får äntligen ha datorn för mig själv.vinterkramar/ting

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej ting såg att du skev jag kom hem ett inatt nu har jag vaknat o ska på mitt jobb det blir lite sömn men jag ä ju ledig imorrn men har jouren själv hela helgen lillchefen ska till stockholm o se på en bärgare hoppas vi får träffa dej idag det är en fin hemsida du har roligt att skriva till dej

Guldkorn i min vardag! sa...

Tjena bruden!
Har tyvärr inte något tips på böcker eftersom jag själv väldigt sällan läser iaf. den här årstiden. Till sommaren blir det nog en o annan bok, det är så mycke med jobbet just nu.
Vä håires!
Kram Ulla-Bella

mittiminvillervalla sa...

Kikade in här en sväng för att kolla hur du har det! Kul med alfapet, jag älskar att spela det! Nog är vi tokiga i spel i den här familjen men alfapet är det bara jag och svärmor som gillar. Hon blir alltid superglad om jag kommer rännandes med alfapetspelet i högsta hugg. Och dessutom är hon en rackare på att hitta på kluriga ord :o)

Har du läst alla Läckbergs böcker?
Vilket sorts böcker gillar du?
Blir lite lättare att ge något bra tips om jag vet det.

Vilken bok är det du har läst och vad handlar den om?

Ha det fint!

Kramar Monika