söndag 20 januari 2008

bortbjudna


lilleman disskuterar



idag har vi varit hem till svärmor och svärfar och där blev vi hela eftermiddagen.
vi käkade middag där,ugnstekt älgfile,potatismos och baesås det var gott.
innan vi åkte hemifrån stod jag vid spisen o gräddade plättar och kokade "tomtegröt".ofta då jag står vid spisen blir det fler än en maträtt jag gör...haha.pojkarna har ingen "magahoo" som jag brukar säga ...haha.dem vill ständigt ha nått i magen.när vi kommit hem fortsatte jag städa lite.nu har jag lagt mig för att vila,det måste jag ju emellanåt p g a min värk.
snart börjar singing bee på tv3 ,det vill jag inte missa.
kollade om jag vunnit nå idag på keno ,men som vanligt ingen vinst.
va gott att bli bjuden på lunch ,det ser jag fram emot hobby.
ska se till att lilleman gör sig klar för att krama kudden.sen ska jag se tv. ha det bäst /kramar

Inga kommentarer: