måndag 14 januari 2008

första dagen



...på jobbet var i dag.en mjukstart så här i början,jobbar halvtid. kändes kul komma tebax,trots att jag inte är helt återställd. jag var hemma klockan 2 ,fick vänta på bussen länge.
nu har jag slagit ner röva i sängen och har tänkt ta igen mig lite då passar det bra att skriva några rader.det känns att jag jobbat ,trött är jag och värk har jag.
idag blev det kättfärssås och bandspaghetti till middag.och medan jag ändå var vid spisen så bakade jag kubbar...haha.
nu ikväll ska jag bara vila och börja läsa en ny bok,som jag köpte i lördags. jag avslutade boken om den vita massajen i går kväll,den var bra.har man läst de första 2 böckerna av c. hofmann tycker jag man ska läsa del 3 oxå. jag ger boken högt betyg...haha

hoppas du överlever kursdagen i morgon L....haha
ha det bäst allihop /kram

1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

Så du är tillbaka på jobbet! Nice med mjukstart.
Ha de gott
Kram Ulla-Bella