lördag 12 januari 2008

sovmorgon


lördag eftermiddag




..idag tog jag en lång sovmorgon ,vaknade 10.
vi har varit och helghandlat mat. jag hittade 2 nya böcker som verkar vara bra som jag köpte.
jag har fördrivit dagen med tvättning lite städning och matlagning . ris, kyckling och currysås blev det till middag idag.
då klockan slog 18.05 satt vi framför tvn med bingolotter i högsta hugg. gubben vann 100 kr den här helgen med.nu har jag bäddat ner mig med datorn för att skriva några rader innan jag börjar läsa en av mina nya böcker.
det börjar bli fint ute med snön som kommit.pojkarna har varit ute det mesta av dagen. jag har haft så mycket annat att göra så jag har inte hunnit ut och promenerat nått. en fortsatt trevlig lördag kram/ ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting har varit i telle hela dagen kom hem nyss nu kl 20 00 ska jag fara till vidsel med nybärgaren o en stulen bil hörs snart