lördag 19 januari 2008

utmärkelse till mig


jag har fått en utmärkelse.
jag ger dessa denna utmärkelse till:
1.guldkorniminvardag(väldigt omtänksam och trevlig bloggare som har en fin blogg)
2.mittiminvillervalla(trevlig prick och även hon har en fin blogg)


oj så trevligt att få en utmärkelse.
jag började genast tänka på vem som jag kan ge en sån ,jag har än så länge hittat 2 st bloggare....
när jag hade fixat till datorn med hjälp av min goda granne så hade jag tid att göra lite vardagssysslor.sen var det dax för bingolotto.ingen vinst ikväll på det och ingen vinst på keno. än har jag hoppet kvar att få vinna stort...haha.resten av denna kväll ska jag bara slappa, se tv ,läsa bok och blogga ...haha.ha en skön helg/ kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

hej tingen har haft en lungn helg annars är det som vanligt inga mer vinster kanske ikväll skulle behöva vinna lite var ju bara ett nr från 13 mille i lördags men man ska vara nöjd av det lilla det blev ju ändå 31 059 + 11000 i måndags bjöd barnen på lunch idag o dom fick en liten peng men dom vill väl ha allt ha ha ska bjuda dej o på lunch tänkte jag nu ä det keno