onsdag 30 januari 2008

när blir det lunch på tresco?


idag jobbade jag bara fram till att jag skulle till min läkare kl9.jag är fortfarande sjukskriven ,halvtid.min kropp orkar inte med mer jobb som det är nu, med all värk.
har varit ut och käkat på mix (trevligt).
men nu L är det väl dax att du bjuder på lunch på tresco som du lovat ,har väntat länge på den lunchen....hahahaha...grillmat är gott men i håll å va nalta less på den ...haha.
i väntan på en riktig lunch på tresco kan du få bjuda på en semla till kaffet i morgon.......hahaha.
då jag vinner stora pengar lovar jag att bju igen...haha.kanske keno och lotto slår in ikväll.
har varit och hälsat på lilleman på skolan idag. det är intressant att se vad dem pysslar med en skoldag . sen tog vi bussen hem jag har plockat lite, diskat och startat en tvätt, jag känner mig slö i dag tempot är ej så högt....haha.lillsyrrans tjej fyller 4 och vi ska dit med presenter ikväll sen ska jag hem och i säng för att orka med morgondagen. nu måste jag tyvärr lämna datorn, har lite att göra /tingeling kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

okej ting jag fixar en semla till kaffet håller med dej om mix man får skörbjögg ha ha men vad gör man inte för att underhålla kroppen ska till tom nu o se vad han gör får skotern imorrn skönt nu är erika i luften mot gran canario