söndag 11 maj 2008

söndagkväll

nu har klockan hunnit bli 22 och jag har sett sanningens ögonblick på kanal 5.
pojkarna har lagt sig ,det är äntligen tyst i huset.
jag har ställt väckarn tidigt för att jag måste upp och skicka iväg pojkarna till skolan.jag har en hel dag att bara göra det jag vill. jag kommer att vara hemma och bl a laga mat .jag har varit slö ikväll o inte gjort så mycket...haha...lite läxläsning med pojkarna
har jag gjort..
idag har det regnat o varit mulet,solen har bara tittat fram och försvunnit.
det är snart dax att sova L ,ha en bra dag på jobbet. jag ska försöka vila i morgon så att jag orkar jobba resten av veckan med dig...haha....vi hörs ,sov gott /tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting kl är nu halv tre på natten kom just hem från en bärgning i klöverträsk det snöa hur mycke som helst där jag ringer då jag vaknat sov sött