måndag 26 maj 2008

måndag ,sista veckan i maj


det var tungt att ta sig ur sängen denna måndagmorgon.jag kunde inte somna i går kväll sista gången jag tittade på klockan visade den 01.45. en trött dag ,men jag är vaken än ....haha.
nåväl jag sämplade ut som vanligt 16.00. hämtade oscar på fritte,åkte o handlade innan vi äntligen tog oss hem.anton kom hem med moppen för nån timme sen. han far o flänger lite som han vill ,nu när han har ett eget färdmedel.
gjorde mina sysslor inne, sen gick jag ut för att så blommor.(roger hade hjälpt mig med att ösa i ny jord där jag ska ha mina blommor),det var bara för mig att strö ut blomfröna och vattna på...hua det är än ingen värme ute trots att solen har visat sig ett par dagar.jag ska köpa lite mer blomfrön ,för oj så fint det är med mycket blommor ...haha...om jag bara hade lite" gröna fingrar" som man brukar säga. jag hoppas jag lyckas med att få blommor av fröna....haha.
oscar sover medan de andra sitter här bredvid mig o surrar.klockan har hunnit passera 22 jag undrar just när det ska bli tyst i huset denna kväll...haha...tiden har rusat i väg ikväll som så många andra kvällar och snart måste jag krypa ner i sängen för att orka upp på jobbet.men först en titt på tradera. tradera besöker jag varje dag....haha...i går vann jag två auktioner dem har jag redan betalt. nu väntar jag på att några ska avslutas om några dagar, jag håller tummarna att jag ska vinna även dem ,tradera det är en trevlig site där kan man verkligen fynda....haha..
hoppas att vi vinner pengar snart igen L.....haha....nu måste jag avsluta så jag säger söta drömmar /ting

Inga kommentarer: