torsdag 8 maj 2008

fullspäckad dag


...ja då var jag här. tänkte lämna lite spår efter mig här....haha...jag är megatrött ,det här har varit en fullspäckad dag både på jobbet o hemma. jag har äntligen fått en lugn stund(pust) ,klockan har blivit 21.30....
då jag gick ut till bussen i morse ,låg de andra kvar o sov,tänk det hade jag oxå velat...haha...
anton klev upp en stund efter jag farit, för att ta bussen till skolan en timme senare än jag.roger o oscar har varit hemma idag oxå,men i morgon är det skola som gäller för oscar för nu är han så pass pigg och utvilad.roger ser fram emot att få jobba....haha..
idag har det varit mycke städning så det var gott att få komma hem efter jobbet.
tyvärr fanns det ingen tid att vila. kylskåpet gapade tomt ,det blev en sväng ner på byn för att handla.väl hemma med den köpta maten så var jag ju tvungen att laga mat ,för pojkarna var hungriga.makaroner o korv ,enkel snabb mat..haha. klockan blev 20 o jag tog mig en stunds vila för att se spårlöst på tv4.efter det så hade jag en ganska stor disk att ta reda på.nu ska jag inte göra så mycket mer denna kväll, bara se tv o sova.oscar har somnat roger o anton är ute o krattar löv ,det är tyst o lugnt. ha en go kväll /tingelingkramar

Inga kommentarer: