lördag 31 maj 2008

shopping o sol

ute på träsket
ute och cyklar i solen
oscar på sin nya cykel


äntligen tar jag mig tid att sitta vid datorn. idag är det ju kanonsol , varmt. jag vill helst bara va ute i solen en sån här dag. i morse då vi vaknat åkte vi som planerat in till storheden för att köpa oscar en ny cykel. vi handlade cykel och lite annat.vi kom hem strax före 14 och har varit ute sen dess. jag har satt blomfrön, varit ut o cyklat mm...klockan har hunnit bli närmare 18. oscar har beställt taco ,så det blir att laga mat,lite senare det är för varmt att äta än.
hmm....inga kommentarer på flera dagar ....tråkigt.
vi har varit ner på träsket och rott ut i båten för att vittja mjärden ,tyvärr var det tomt. jag skulle behöva ut o fiska ,längtar efter att få äta fisk.
ikväll är det bingolotto ,men jag hoppar nog över det den här lördagen oxå....vill hellre va ute.
oscar är jätte stolt över sin nya cykel, han cyklar för fullt. anton kör omkring på rexen. nu ska jag avsluta och gå ut i solen, mys i solen /ting

Inga kommentarer: