torsdag 22 maj 2008

solen har tittat fram lite idag


.....och det är inte helt fel...haha...hoppas nu bara att det blir ett kanonfint väder åtminstone ett par dagar. i går onsdag hade jag riktigt fullt upp hela kvällen med städ mat o bak, jag bakade 2 sorters fika. roger jobbade över i går ,jag o pojkarna var ensamma hemma. klockan hann bli mycket innan jag bäddade ner mig. nu är det torsdagkväll och klockan är 21.45 . vi har haft fullt upp på jobbet. vi kom hem strax efter 17 ,då var det dax att ställa sig vid spisen och laga mat(bandspaghetti o köttfärssås).lillasyster har hälsat på ,för hon behövde hjälp med bilen. jag hade som vanligt fullt upp med att bl a diska , plocka o tvätta kläder. jag var inte så trevligt sällskap,men det gjorde inte så mycket för hon var mest ute medan roger skruvade i hennes bil....haha...ikväll har jag inte bakat nåt jag hoppas jag har alldeles nog med fika eftersom jag ska baka tårta lördagmorgon. jag tog en paus och tittade på spårlöst. nu har jag ingen mer ork att göra nåt mer denna kväll förrutom att blogga ...haha....jag längtar att få krypa ner i sängen snart...haha...anton väntar på att datorn ska bli ledig ,så jag avslutar här.trevlig kväll /kram

Inga kommentarer: