fredag 2 maj 2008

så var det fredagmorgon....


.....jag blev väckt 7.30 av oscar.jag låg kvar ett par minuter innan jag klev upp.....
trött gick jag ner i köket och bryggde en kanna kaffe.nu har jag lagt mig i sängen har druckit en mugg kaffe och har startat datorn,för att bla blogga lite....
det är lite mer mulet ute i dag men ändå plusgrader.
planer inför denna fredag: som vanligt städa och tvätta. kan hända att jag måste passera pitebron och åka in på byn....haha....men det blir i så fall bara en snabb sväng.
anton sover ,de andra är vakna. jag hör tvn i bakgrunden. nu ska jag ta och dricka lite mer kaffe.
ha det bra ,hörs snart igen/ting....

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting roligt att se dej skriva igen okej du får passera bron ha ha hittade 6 gäddsaxar till pojkarna dina annars slöar jag bara jag köpte en minimoto igår till anton vad tror du he he han ä ju två år det ska ju börjas i tid