lördag 17 maj 2008

tv kväll hemma



klockan har hunnit bli 23 och jag har precis krypit ner i en renbäddad säng.
det är tyst i huset det enda ljud som jag hör kommer från tvn.oscar sover o de andra är ute i garaget o skruvar.
jag har vilat ikväll ,känner mig ganska pigg...haha...skulle nog orka ställa mig o baka....hahaha....
ska bara ta det lugnt och läsa skvallertidning och dricka te...
du har nog inte vunnit nåt på lotto för du har inte låtit nåt L. jag har däremot inte spelat nåt idag,förrutom bingolotto och det gav som vanligt ingen vinst.
nu ska jag ta och surfa en stund innan jag stänger av datorn sov gott /kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

okej ting sov gott jag vann bara 100 kr snyft

Anonym sa...

hej ting nu ä det söndag har varit uppe en timme kl är nu halv nio ska nog till telle med ett lasst golvklinker