lördag 10 maj 2008

pingstafton

tyvärr ingen vinst på bingolotto ikväll.....


ja tänka sig ,det är pingstafton och inte har vi gjort så mycket.städat lite o tvättat innan vi
for till min mor o bröder idag för att hälsa på och där blev vi ett tag, jag o oscar medan roger o anton åkte förbi till hans föräldrar en stund.pojkarna verkligen trivs hos "momma" med deras katter och mina bröder har både datorer och tv spel...haha...
då vi var påväg hem var klockan ,middagsdax så vi beslöt att gå och käka pizza det blev en uppskattad middag.påvägen hem släppte roger av mig ,så jag promenerade sista biten hem,skönt att röra på sig efter jag vräkt i mig en onyttig pizza....haha...
vi hann knappt komma hem så ville anton tillbaka till "momma" för att sova där och sitta vid datorn med min lillebror,roger blev inte överförtjust över att måsta åka en vända till, men men ....
han hann hem precis till klockan 20 för att spela bingolotto.
klockan har blivit 23 o jag är fortfarande vaken...haha....oscar sover o roger är ute i garaget.jag vaknade tidigt på morgon så jag börjar bli lite sömnig.snart är det nog dax att lägga i från sig datorn o släcka tvn o lampan,men först ska jag kolla tradera o se om jag har ledande bud...haha...sov så gott/tingeling

Inga kommentarer: