torsdag 15 maj 2008

torsdag klockan 21.40


nu har jag en stund över för att kluttra ner några ord....haha....
dagens väder: snö ,hagel och kyligt...brrr....
en fullspäckad dag på jobbet ,känner mig sliten.ikväll har jag varit hemma med pojkarna ,medan roger kollade en bil åt mig som visades vara skräp.....tids nog finner jag mig en billlig bra bil (om inte är jag helt utan bil 7 veckor under sommarn), inte alls kul att inte ta sig någerst då jag har semester. i kväll har jag har lagat mat diskat o sånt, sen var det tid för att se spårlöst på tv 4 klockan 20.(ett bra program...haha)
oscar sover medan roger o anton är nere o käkar.jag själv har ätit te o mackor....gott att synda någon gång....haha...
jag somnar nog väldigt fort bara jag lägger i från mig datorn ,men först ska jag kolla tradera och om jag fått nån intressant mail...hoppas du får en trevlig ledig dag i morgon L.känns tungt att jobba i morgon,hade gärna oxå varit ledig. hörs i morgon /ting

Inga kommentarer: