onsdag 14 maj 2008

snö o hagel

...gokväll...äntligen har jag tid över och kan knappra på min dator....haha...
en kall morgon,minusgrader...brrr. det har snöat och haglat under dagen....trist.
annars har dagen varit helt okej...haha...
jag har jobbat hela dagen och när klockan började närma sig 16 så var jag såå trött ,men som alltid har jag långt ifrån en arbetsfri kväll framför mig.
jag hämtade oscar på fritte och vi gick en promenad tills vi mötte roger.anton var hos en kompis så vi hämtade han innan vi kunde åka hem. ca 17 var vi äntligen hemma och jag kunde börja med att städa ,plocka o tvätta kläder....haha....
vid 19 var oscar klar för att bädda ner sig ,så vi la oss och han läste sin läsläxa.klockan blev 20 och då tittade vi på rent hus ,efter en stund var oscar trött o kröp ner i sin säng.
anton la sig för att vila då vi kom hem och han har sovit hela kvällen ,han har nog jobbat hårt i dag (dem har gjort ett dagsverk) . roger har hållit sig ute i garaget ,så det har varit en stillsam kväll hemma....haha....ska bli skönt att lägga igen ögonlocken och drömma.
hoppas du fått vinna ikväll L....haha...god natt /kram

Inga kommentarer: