måndag 12 maj 2008

måndagmorgon


gomorron nu är klockan 7.40 pojkarna har åkt med bussen till skolan.
det ser ut som att det kan bli en fin dag ,trots blåsten.
tack för din kommentar anonym , nu har jag läst den,.
halv tre och du sitter vid din dator, ajabaja du måste ju sova så du orkar jobba......haha...tänk helt otroligt att det snöat i natt.här hemma har det inte kommit någon snö o det är ju tur.jag har lagt mig med datorn i knät, passar på att sitta vid datorn när jag har lugnt omkring mig....haha....
hmmm... jag har tänkt se nyhetsmorgon o slöa en stund innan jag gör nån mer nytta. tvättmaskinen är i gång ,som vanligt. har även hunnit diska o plocka undan.
oscar kommer hem med bussen klockan 14 ,jag har flera timmar på mig att göra det jag vill ....
nu ska jag kolla in tradera. ha en bra dag /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting jag undrar vad det där göra vad du vill ä för nånting ha ha