torsdag 29 maj 2008

shopping


torsdagmorgon klockan 5 ,ganska pigg o utvilad vaknade jag.jag var helt knäckt i går kväll,hade inte ens ork att skriva några rader , somnade strax efter 21. oscar han var trött så ini vassen ,men var illa tvungen att kliva upp och fara till fritte. idag har det varit ganska mycket att göra på jobbet.
det har varit kanonfint väder ,varmt o gott. inte alls kul att skura trappor ......du hade det nog svalare i bärgaren kan jag tänka mig L....
klockan 16 stämplade jag ut och hämtade oscar på fritte.roger hämtade oss en stund senare.
vi var lata och käkade på grillen. sen åkte vi hem och jag böt om för att åka på byn och shoppa.(affärerna var kvällsöppna) så förskräckligt mycket folk ute på storgatan , tur att jag gjorde bort min shopping på lunchen idag. jag köpte examenskläder till anton och handlade lite nytt till mig själv...haha...kalaset gick på lite över 1600 kr....fick mycket för pengarna ,faktiskt. igår var jag in och hittade två toppar så nu har jag handlat för ett tag framåt tror jag ......haha. roger köpte ett par nya jeans. jag kom undefund med att jag inte hade skor som passade kläderna jag köpt så jag sprang in på skoaffärn och hittade ett par ,som roger var snäll och betalade.nu har klockan hunnit bli 22.15 och jag ligger med datorn framför mig ,oscar snarkar för fullt. anton kommer för att surra med mig och roger är ute.
jag har inte hunnit kolla tradera nåt,det måste jag göra innan jag stänger av datorn för ikväll..../sov gott tingeling

Inga kommentarer: