lördag 24 maj 2008

lördag kl 12


go morron eller rättare sagt goddag. klev upp före 9 i morse för att baka tårta och bakelser...puh jag tar igen mig en liten stund innan det kommer mer folk...haha...anton har fått några presenter och är nöjd.en ny hjälm pengar keps mm.sen får han nya kläder till examen men då måste jag få han till att följa med på affären...haha...lättare sagt än gjort.
antons kompis har kommit hit ,dem skruvar i garaget.det blir en pizza/film kväll för pojkarna för han stannar över här. jag har lovat att bjuda på pizza,då ska jag själv unna mig en oxå...haha...
okej anonym jag ska gratta anton från dig.jag håller tummarna att du inte kommer till nån viadukt.hoppas körningen går bra och att du får komma dig hem nångång idag.
jag kommer tebax senare måste ta hand om antons främmande /kram

1 kommentar:

Anonym sa...

tjena igen är hemma nu ska vila det blev 33mil idag men det gick bra