fredag 30 maj 2008

solig fredagmorgon

idag är det fredag och jag är ledig. jag kan göra vad jag vill. klev upp 5.45 för att väcka oscar och roger.dem åkte hemifrån en stund senare. anton klev upp och körde till skolan ,kvar hemma är jag och snuttan. 6.30 började jag skura fönster ,strök gardiner och hängde upp dem i antons rum ,nu är det sommarfint i hans fönster. tvättmaskinen är i full gång och nu har jag tagit en vilopaus...haha...
det blir en fin dag har tänkt vara ute i solen ,då min vilopaus är slut....haha.
om jag bara hade haft blommor och blomfrön hemma hade jag planterat. i eftermiddag måste vi i alla fall ner på byn ,för kylen gapar tomt. då ska jag även handla hem blommor och blomfrön.
nu ska jag lägga ner huvudet på kudden och vila.
ha det bra så länge/ting

Inga kommentarer: