lördag 10 maj 2008

lördagmorgon klockan 8


gomorron ....är pigg o vaken.slog upp ögonen 06.45 ,tidigt som vanligt...haha...klev ur sängen gick ner och startade tvättmaskinen och har bryggt en kanna kaffe.
de andra sover ,det är tyst i huset.bäst att lägga fingrarna på datorn medan den är ledig...haha..
jag har druckit en mugg kaffe,sitter här i sängen under täcket med datorn i knät och skriver ner några rader.
i går ,fredag var jag o jobbade. lilleman har piggnat till och han fick fara på skolan. jag jobbade till klockan 16 sen tog jag bussen hem(16.37). väl hemma så styrde jag stegen till spisen för att laga middag (chili con carne o ris).jag diskade undan ,drack en kopp kaffe och sen for jag för att jobba kväll...ingen rast ingen ro....haha..strax före 21 gjorde jag helg,skönt nu har jag en 3 dagars helg.
idag visar tempmätarn 8 grader varmt,jag tittar ut och ser att det blåser, men det kan nog bli en fin lördag.
planer inför denna dag....jag o pojkarna ska åka till min mor o mina bröder o hälsa på för nu är det länge sen sist( p g a sjukdom).i kväll är det bingolotto,så det blir väl att sitta framför tvn om inget annat finns att göra.jag får definitivt inte glömma att lämna in lotto...haha...jag kan ju ha tur att vinna.nu ska jag ta mig en mugg kaffe ,men jag återkommer /gomorronkram

Inga kommentarer: