fredag 22 mars 2013

svammel o sånt

jaha...då har timmarna den här fredagkvällen passerat och jag har mestadels svamlat o sånt. =) varit ensam det mesta av kvällen. dem var hem en sväng strax efter kl 20 men for efter några minuter ut för att käka och kom hem igen en stund senare och ytterligare en stund senare for dem åter igen och kvar hemma är jag ....
jag har bla  varit ut en sväng o promenerat en kort prommis och  förbi in på affären, har sett tv gladiatorerna på tv4 och målat naglarna allt för att fördriva lite tid =).....
nu sitter jag här vid datorn och då kan jag lika gärna skriva ett par rader oxå det är ett tidsfördriv =).....
funderar på vad jag ska göra nu då...hmm...grubbel grubbel......
fick en ny tidning med posten och med den en träningsvideo =)...nu j-klar är jag redo för att komma i form till beach 2013.=)......
när jag var in på affären köpte jag en påse godis ,frukt )äpplen ,apelsiner o bananer ,tranbärsdricka och till anton dricka o olw lättsaltade skruvar.....klart pojken ska ha nå gott att knapra på en fredagkväll.
hmm... jaha ovad mer ska jag surra om ....blir nog inte mycket vettigt skrivet så jag avslutar väl mitt inlägg och säger sov gott o dröm sött för det ska jag göra när jag lägger ner huvudet på kudden o drar täcket över huvudet lite senare....


nu är jag redo att komma i gång inför beach 2013 =)....

Inga kommentarer: