fredag 29 mars 2013

långfredagkväll

gick i väg till min hockeykompis o påväg dit så körde en av antons kompisar förbi och jag upptäckte det o ringde ,han vände o kom o skjutsade mig. tur man känner dessa ungdomar som vill skjutsa på en vandrande mamma =).....
när jag kom dit så blev jag bjuden på mat o sen blev det lite cider medan jag lekte med barnen o svamlade. klockan 19 började hockeymatchen =).....mellan surr och cider drickande såg vi matchen som slutade 4-1 till luleå =)......
efter matchen så knatade jag iväg o blev uppplockad av en god vän o en stund senare var jag åter  hemma. =)....nu sitter jag här i soffan med datorn i knät ,känner mig trött o lite berusad
( efter att ha druckit 2 cider, en snaps  mintu o några klunkar vin) men myyycket nöjd med dagen o kvällen. en trevlig kväll som blev helt perfekt =)......tack för skjutsen bästa vännen min , du är guld värd. puss på dig.
ska lämna datorn o göra mig klar o sen sova o drömma gott för jag måste ju va pigg o utvilad i morgon.....summering av den här dagen. helt okej o kvällen slutade alldeles perfekt , sen kom jag hem och nu blir det sova....lämna gärna kommentarer. sov så gott o dröm sött

Inga kommentarer: