måndag 18 mars 2013

nu har jag...

eftermiddag och nu har jag jobbat mina timmar fort går det när man har kul =).....
lunchade med jobbarkompisarna idag ,det blev en pizza och en loka så  har jag gjort bort att äta resten av den här dagen. =)....
det drog ut på tiden och jag tog mig inte från jobbet förrän en stund efter 14 men inte gör det nåt för jag har egentligen INGET eller INGEN  som väntar på mig.....=(......
innan jag gick hem så sprang jag in o handlade lite för att sen gå hem o ställa mig vid spisen.
höll på att få se en bil köra in i framförvarande bil när jag gick hem. stannade vid övergångsställe och en bil som bromsade in o skulle låta mig gå över vägen och den bakomvarande bilen höll med en millimeter på att hamna i bilens bakända ....ooops ....snopet gick jag raskt över vägen .....
dagens middag : kycklingryta o ris

hemma efter arbetsdagen =)....
hahaha....ja se det är inte lätt att visa sig ute om bilar ska måste krocka när förarna får syn på mig....haha....ganska skrattretande....jag kanske måste sluta vara ute o promenera för det är inte första gången detta händer.....=).....
nåja ett gott skratt förlänger livet åå herregud vad jag kommer att leva länge då =)....jag som alltid skrattar....=)
sen jag kom hem har jag hunnit ta en dusch ,lagat middag ,vikit tvätt , diskat o plockat och snart ska tvätt hängas ....här är det ingen rast ingen ro ......kanske lite vila o en kopp kaffe innan jag gör nåt mer nyttigt ,skulle va skönt med en prommis i finvädret.....nåja jag säger hej så länge...

Inga kommentarer: