söndag 10 oktober 2010

en inomhusdag

...söndag solen lyser men huvva vad det verkar blåsa ,tror jag stannar inomhus idag. jag har plockat ,diskat och ska snart hänga tvätt. däremellan ska jag vila bort min förkylning. har ont i halsen o huvudet och snuvig. roger har är i bergträsk , oscar likså. anton är hos en kompis ,kvar hemma är jag.
funderar på vad jag ska laga för mat till grabbarna för när dem kommer hem är dem som vanligt vrålhungriga.
nu ska jag hänga tvätt och starta tvättmaskinen en gång till denna dag.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

det med halsen kan jag fixa det andra vete fan ha ha ja det blåser nånting hemskt ska iväg nu o jobba ett tag tror jag tar skoter overallen såg att snön ligger i fjällen nu längtar till det fryser så vi kan börja fiska bara du nu blir frisk men det är massor som är förskylda nu tror jag fikar imorrn hör av mej sen idag vila nu

annelie sa...

ta med dig ett trollspö och kom hit o trolla så att jag blir frisk haha...du jobbar ju tamejfan jämt...=)fort kan det smälla till o bli vinter och fiske.nu ska jag glo på tv