fredag 15 oktober 2010

äntligen fredag


en kylig fredagmorgon , minusgrader ute och snön ligger kvar. här sitter jag påklädd i soffan och dricker mitt kaffe ,lyssnar på caroline af ugglas nyaste cd ,en bra skiva helt i min smak =).pojkarna är i skolan och roger sover ännu ,ingen som tjatar =). har sovit sisådär i natt , svårt somna med denna värk.

tvättmaskinen är startad ,märkligt att tvättkorgen alltid är fylld ...hmm.....jag har diskat undan så nu ska jag vila och fundera på vad jag ska hitta på att fördriva denna helg med ,nåt som både jag orkar och tycker är kuligt.=) det där med att se film kan jag ju inte göra hela helgen då kan jag ju få fyrkantiga ögon och det skulle jag ju inte vilja ha =).

en promenad ska jag ta idag ,har lite ärrenden att uträtta på byn. vad ska jag laga för middag ? det är ofta en fråga, svår att svara på.

nu ska jag göra en macka och ta det lugnt ....hej så länge

Inga kommentarer: