tisdag 5 oktober 2010

funderat


...på allt. nu har jag ju all tid att fundera
måste va ordentligt uttråkad o rastlös , svaret är JAAA...är så ini h-vete uttråkad.
vad är meningen med livet?
behöver hitta nåt som är meningsfullt.
inte bara va hemma o vila .....givetvis tycker jag om att laga mat o baka men nåt annat finns det väl som som är kul att göra o som jag orkar? jag vill göra så mycket mer än jag orkar (känner en viss frustration ).....får fortsätta fundera.......
i kväll har jag o anton varit ut en sväng med "betty boop" =).
ska se tv ett tag o sen ska jag bädda ner mig. i morgon är en ny dag =) ,hoppas värken inte är lika jobbig då.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Trist att vara sjukskriven. Rota i ditt inre kanske du kommer på nåt att göra..Gå på kurs, föreningsliv,spela poker. Livet är fullt av möjligheter.