söndag 10 oktober 2010

ensam

...kväll hemma i tv soffan. de andra har farit upp till sovstugan för att sova där...hmm....undrar om lilleman fixar att åka buss och inte missar den när den bränner förbi...ja ja hoppas det går bra. roger kanske skjutsar ner han innan han åker till luleå , jag får väl se ,det brukar fort bli ändringar i planeringar......
roger o pojkarna har en massa saker att pyssla med och hade bråttom iväg ,lite långtråkigt att spela bingolotto ensam men jag kan inte hindra dem från att åka,dem trivs bra där uppe.jag däremot har inget speciellt att göra där och föredrar att va hemma här där jag kan diska ,plocka och sånt då jag har ork o lust. ja huvva vad det blåser ute idag ,vintern o snön kommer snart och innan vi vet ordet av så är det fiske =)
nu ska jag slöa o se tv. förkylningen känns faktiskt lite bättre nu =)......

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej vann du nå kanske kommer med en sidovinst i morrn

annelie sa...

hej vann inget på bingolotto...men det är som vanligt aldrig nån vinst. ska snart lägga mig o sova känner mig trött sov gott

Anonym sa...

okej sov gott