torsdag 7 oktober 2010

en frusen dag


tosdag mitt på dan och jag sitter under filten i soffan med en jacka på mig...brr....fryser. vädret ute är blåsigt , riktigt höstväder. anton är hemm från skolan och han ringde mig vid 11 för att prata och han ville komma hem till mamma nere på byn ,klart som korvspad att jag klädde på mig en varm jacka och startade betty boop o drog i väg upp och hämtade honom. nu sitter han i andra soffan och även han sitter vid datorn.
det känns inte så lockande att ta en promenad idag....om jag väntar kanske det blir lite lugnare ute.....
som alla andra dagarna är jag rastlös. inte nog med värken ,jag har nu fått ont i huvudet (jag ska väl inte gå o bli förkyld nu)...hmm....
går vann jag på lottot =)....hela 24 kr....
idag är en vilodag ,lika som alla andra dagar. ha en bra dag och se upp för" farbror blås" så ni inte blåser bort .....kram

Inga kommentarer: